TWITTER INFO :D

POSTED 2011-05-04
                DIREKTLÄNK
   

Vill meddela er alla att jag har en Twitter för bloggen, som är @CuzItsBieber
Justin Bieber följer min privata twitter (inte CuzItsBieber), som jag säkert lär skriva här någon dag :)
Om ni har lust kan jag skicka ett DM (Directmessage) till Justin med eran twitter. Vem vet, han kanske ser det och följer dig då :) Har hänt en gång för mig.
Vill du att jag ska göra det kommetera då din twitter eller skriv på bloggsvar som finns i menyn. Skriver du på bloggsvar kommer du få det bekräftat att jag gjort det om jag svarar.

Försöker lägga in twitter bildlänken i menyn men konstigt nog funkar det inte. Ska försöka fixa det.

Måste säga att det är lite kul att Cody Simpson var den första som klickade på våran Follow button där haha.
Hade ägt om de va Justin. Well, well...

Ni får också jättegärna komma med egna förslag på vad ni vill ska finnas här på bloggen. Om ni har några ideer ♥

För övrigt sitter ägaren här och pluggar matte inför nationella imorgon...not fun. Men ska försöka lägga in lite inlägg och fortsätta på novellen (om ni vill? :] )

Puss Luves ♥ & tack för alla gulliga kommentarer.

Kommentarer
Postat av: Clara

Klart vi vill ha novell!!!! Älskar den o din/er blogg!!!

Kram

2011-05-04 @ 19:48:59
Postat av: Anonym

@SWEloveJBieber

2011-05-04 @ 22:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback