Till alla BieberHumor läsare! :')

POSTED 2011-05-09
                DIREKTLÄNK

Tack så jättemycket för alla söta kommentarer. Att ni uppskattar det jag gör, Thx ♥
Tack för besöksrekorden jag får nästan varje dag haha ♥
Tänkte tala om för alla att jag ursäktar om att jag inte skriver så mycket just nu. Bland annat på novellen, men det beror på att jag har några prov att göra nu sista veckorna i 9:an, bland annat det sista Nationella provet i Matte, SO prov om 2:a världskriget, ett till matteprov och fysik. Måste se till att klara dem så jag kan komma in på den linje jag valt. Men jag hoppas att ni fortsätter läsa, och inte slutar bara för att jag skriver lite mindre. Jag lovar att så fort jag får tid och speciellt när jag är klar med proven ska skriva mycket mer och komma på mer kul att ha här på bloggen. 

Ni som beställt design kommer få vänta lite, för skolan går först. Och jag gör inte längre designer gratis till folk. Endast till de som redan bestämt.

Så PuSS & LoT of Love från mig på BieberHumor ♥ 


                       observera cheyen åt höger . . . HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback