Söker lite hjälp från er! ツ

POSTED 2011-05-23
                DIREKTLÄNK

Hello!
Förlåt att jag inte publicerade så många inlägg igår, det var meningen att en ny del utav novellen OLLG skulle publiceras men min dator fckade upp sig :(
Men jag ska försöka skriva så mycket som jag kan här på bloggen men jag skulle vilja ha lite tips...
• Vad kan jag skriva om?


Jag skriver ju ImagineJustin, novell, bieberfacts och jag publicerar bilder. Finns det något mera ni skulle vilja se här på bloggen? Skulle verkligen uppskatta om ni hade några förslag/önskemål.


    Lot of BieberLove ♥


Kommentarer
Postat av: JB novell

Justin Citat? Eller mer roliga videos? :)

2011-05-23 @ 16:20:08
URL: http://iheartjbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

ex: old times= roliga videor på när han va yngre när han just hade blivit känd typ elr. jämförelser att se hur mkt han ädrats de här åren (utseende messit) osv :)

2011-05-23 @ 22:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback