Det förvånar mig :o

POSTED 2011-05-23
                DIREKTLÄNK
...Att av alla mina läsare vill ingen tävla om en bloggsvarsinbjudan? Vissa av dem jag länkar har inte bloggsvar och borde inte det vara en rolig sak att ha? Det är inte ofta man får chansen att vinna Bloggsvars inbjudan. Kan vara riktigt svårt att få. Jag själv letade i flera flera veckor, tror jag inte hittade något på 1 år. Jag menar, har du en blogg? Varför inte vara med om att vinna Bloggsvar? Då kan dina egna läsare ställa frågor som du enkelt kan svara på. Kanon bra att ha! Tveka inte, var med och tävla.




Detsutom kommer lite nya bloggideer som jag ska skriva om så jag tänkte att jag skulle rada upp dem :D
♣ Justin Citat
Old Times Videor
Old Times Bilder
♣ Fans
♣ Animationer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback