Hello beautiful Beliebers ♥

POSTED 2011-05-15
                DIREKTLÄNK

Hej underbara, älskvärda Belieber läsare! Tänkte meddela lite om vad som händer med bloggen just nu. Jo, ny design är på gång. Håller på att få hjälp med kodningen och sido-menyn. Jag gjorde en ny design som ska andvändas, men vet inte riktigt hur jag ska koda den så en trevlig tjej hjälper mig just nu. Hon gör också sido-menyn till mig. Ni får se sedan, den blir nog snart klar. Håller också på att fixa en facebook sida som ni sedan kommer kunna gå in och gilla :) Skriver på del 8 av novellen OLLG, nog klar snart...får vi hoppas.

Glöm inte att följa BieberHumor på twitter, @CuzItsBieber, http://twitter.com/CuzItsBieber :D

Bjuder på ett prankcall till Usher...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback