Dagens (nr 25) #ImagineJustin

POSTED 2011-05-16
                DIREKTLÄNK

#ImagineJustin and you meets for the 2nd time.
Justin: "Hey! I remember you"
You: "You do?"
Justin: "Yeah, but this time, don't leave so fast!" *smiles*


Det funkar inte att lägga in bild på blogg.se just nu :o jag vet inte vad som är felet, om det är min dator eller blogg.se. Kanske testar att starta om min dator men ni får nöja er med ett #ImagineJustin utan bild tills vidare.
SVAR PÅ ANONYM KOMMENTAR: Tack så mycket! Jag tror nog den nya designen, speciellt headern kommer få dig att lee ännu mer, så håll ut till den. Jag tycker personligen den nya designen kommer bli riktigt gullig. Fler #ImagineJustin lär säkert komma. På fredag nästa vecka kommer jag inte ha något kvar i 9:an, då sätts betygen och allt måste vara klart och inlämnat, och då får jag mer tid för bloggen. Så då lär det förhoppningsvis komma fler Imagine. Tack för att du uppskattar bloggen! Kram <3


Kommentarer
Postat av: K A R I N

Sv: Yes jag lägger in en länk :)

2011-05-17 @ 21:24:53
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback