Changed...?

POSTED 2011-06-07
                DIREKTLÄNK
Vad hände med Justin som alltid log? Han som alltid spred sån jäkla glädje.
Han har förändrats.
Han skriver själv att han inte har det, att han bara har växt upp.
Men vilken som hälst kan väl se att han har förändrats, förändrats, förändrats!
Det känns som om han ändrat stil pga Selena. Han ler inte lika mycket på bilder som han alltid gjorde förut. 

Samtidigt får man acceptera att han växer till att bli en man, han kommer inte alltid vara den söta lilla killen med håret. Men det är lite sorgligt, önskar att det inte var såhär nu...jag hoppas att Justin har rätt. Att han inte har förändrats, att han är samma person, hoppas han visar det mer. Älskar dig.



Ser ni någon skillnad? Han är fortfarande extremt sexiii, men inte lika gullig som då. Fattar inte vad som händer längre....


Vad tycker du om allt??

Kommentarer
Postat av: sel

Jag tycker att det är såå synd han har verkligen förändrats. Jag önskar att han återvänder till den positiva killen som alltid log. Och på MMA kom han upp med solglasögon ?! Varför täcka sina vackra ögon ? Och varför inte le med tänderna ?! :(

2011-06-07 @ 21:06:33
URL: http://swegomezz.blogg.se/
Postat av: lollo

önska man kunnde gilla eller RT tycker exakt samma sak.. ;S btw din blogg är BÄST!! :)

2011-06-07 @ 21:32:33
Postat av: Anonym

ÅÅH.. jag har inte varit belieber speciellt länge och jag vill bara dö för att jag inte var med under den glada tiden...... Verkar som att det var så roligt då. :((

2011-06-07 @ 21:42:36
Postat av: j

men driver du med mig eller!? två av bilderna som du har skrivit "förr" på är inte ens mer än 1 månad gamla.. herregud

2011-06-07 @ 22:31:57
Postat av: Pajen som aldrig är tyst

Jag är lite osäker på om det är Sel som har förendrat honom, det kan ju vara han själv som vill vara cool inför henne, kanske verka mogen och så , eftersom Sel är nästan 2 år äldre. Dessutom INGEN förutom justin's närmaste kan ju veta om verkligen har förendrats. Vi känner ju inte honom. Lite tankar som kom fram efter som jag tänker på detta otroligt mycket XD

2011-06-08 @ 17:05:06
Postat av: Niki

Det är sen typ Selena kom in i hans liv. Om man tänker att innan kastade han vattenballonger på alla, nu är han fullt seriös 24/7. Alltså jag älskar Selena men han var roligare förr... </3

2011-06-08 @ 21:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback