Hitta TOM PETTERSON Beliebers!!

POSTED 2011-06-23
                DIREKTLÄNK

HITTA TOM PETTERSON AND KICK HIS FUCKING ASS!
Seriously dude! Miljoner av skrikande cheyer kommer leta upp dig och de kommer fan slå ner dig, *idiot* !
WE'RE GONNA KICK YOUR ASS!
Tom Petterson har precis gjort det största misstaget in his life. Undra hur länge han kommer leva? Vad tror ni? Någon dag typ?

Well, We're protecting our Bieber #ITSABELIEBERTHING


För er som undrar vad jag snackar om....detta snackar jag om:
Hans namn är Tom Petterson...


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-06-24 @ 16:38:19
Postat av: Anonym

jag ska leta honom på natten och då kommer han ligga mördad med en kniv i hjärtat, jävla tom pettersn :@ Ingen vet hur arg jag är just nu -.-

2011-06-24 @ 16:39:36
Postat av: Anonym

Ni är fan sjuka. Tänker man mörda någon för detta så bör man spärras in på närmsta mentalsjukhus.

2011-06-24 @ 19:31:10
Postat av: Anonym

^TILL KOMMENTAREN DÄR UPPE

^

^

^

men allvarligt tänk om han hade dödat Justin? Det är väl inte bättre? OCH jag får väl tänka så, men jag skulle aldrig GÖRA så -.-

2011-06-24 @ 22:01:43
Postat av: Anonym

en i min klass heter Tom Petterson ioförsig ör han 13 år.. :O

2011-06-24 @ 23:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback