Paige Conway, Belieber?

POSTED 2011-07-18
                DIREKTLÄNK
Kommer ni ihåg Paige Conway? Tjejen som var med på Ellen Degeneres och fick sitta i Justins knä? Han kom detsutom hem till henne.


Ni har väl antagligen läst att hon har träffat honom igen. Att han dök upp på hennes kusins bröllop, Selena dök också upp.
Men vad är hon egentligen för belieber? Jag blev tvungen att kolla upp vad som hänt när jag såg att hennes mentions på twitter bestod av detta:

@paigeconway2 YOUR A FAKE BELIEBER! U USED JUSTIN U FAME WHORE!

Paige Conway = FAKE BELIEBER take that @paigeconway2 lmao

@paigeconway2 your a stupid bitch. You got to hang with that pussy ass nigga the least you can do is appreciate him

@paigeconway2 you're fake

I love how @paigeconway2 says she hates bieber, but her icon is still her sitting on his lap XD


Läs detta....lol



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad betyder nigga? Kan du eller någon svara? :)

2011-07-18 @ 21:55:08
Postat av: sabbe

jag tror inte det är hon som har skrivet det.. säkert någon som hackat den. För om man kollar på klippet från ellen så ser man att hon verkligen gillar justin o jag tror inte hon skulle skriva så :).

2011-07-19 @ 01:29:47
Postat av: sofie

Hej vet du vilken studio Darin är i just nu? skulle bli jättetacksam om du visste och sa det :)

2011-07-19 @ 17:13:23
Postat av: amie

wtf....fattar nothing?!?!

2011-07-20 @ 02:25:40
URL: http://lokiietokiie.blogg.se/
Postat av: Amilia

Om man kollar på videon så ser man att hon verkligen gillar Justin :) och det var skrivet i januari och hon träffade Justin i februari så hon kanske hade en "paus" från honom elr vad man säger.. ungefär samma sak vad det med mig jag älskade honom och sen hatade jag honom helt plötsligt... men jag gillar honom igen

2011-07-22 @ 15:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback