D:

POSTED 2011-10-20
                DIREKTLÄNK
Jag lovade er att jag skulle komma tillbaka till bloggen men som ni ser blev det inte så. Jag känner mig mer tvingad att skriva nu för tiden än vad jag vill, och jag blir ledsen av att jag känner så för jag hade flera hundra läsare och har tappat ca 70% av dom :(
Jag går första året på gymnasiet och har lite att göra med det. Så jag kommer blogga när jag har lust men kan inte lova ett riktigt comeback, ska tänka på saken. Vill hälst ta in en delägare.

Hoppas ni inte hatar mig...

Måste fokusera på annat :/ <3

Kommentarer
Postat av: Niki

Lugnt... ")

2011-10-23 @ 14:48:36
Postat av: bea :)

det är okidoki :)

2011-10-27 @ 20:31:29
Postat av: Anonym

Förstår dig men den här bloggen är verkligen skit rolig och bra :)

2011-10-29 @ 23:54:48
URL: http://vannichi.blogg.se/
Postat av: Nora från VDD

Ge inte upp, det kan va tråkigt ibland men tro mig läsarna kommer tillbaks ;)

2011-11-10 @ 20:25:28
URL: http://vampirediariesdaily.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback