TÄVLING: VINN BLOGGSVARS INBJUDAN!

POSTED 2011-05-24
                DIREKTLÄNK
Bloggsvars inbjudningar är väldigt eftertracktade. Nu har jag en tävling här på bloggen där jag kommer dela ut 2 stycken bloggsvars inbjudningar! :D
Det ni måste göra för att delta är att beskriva Justin Bieber med 1 ord, endast 1 ord.

Så det ni måste göra är att:
♥ Kommentera detta inlägg där ni beskriver Justin med 1 ord.
Ni måste också länka denhär tävlingen i eran egna blogg.


Tävlingen avgörs på torsdag, 26/5. Kom ihåg att ni måste skriva med eran e-post så att jag vet var jag ska skicka bloggsvars-inbjudan om du vinner. Alla med blogg kan delta.


Kommentarer
Postat av: Madeleine Bieber

Obeskrivlig §

2011-05-28 @ 17:10:05
URL: http://swedenlovesjustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback