Happy Tears (Part 10 of "The OLLG")

POSTED 2011-05-21
                DIREKTLÄNK
Läs de 9 andra delarna här!
Kan vara svårt att hänga med om du inte läst de andra delarna.


                                     Bilder från We♥it

Justins Perspektiv
"Varför Justin? Varför skickade du tillbaka mig?" undrade Makayla. "Lång historia, eller egentligen inte" sa jag och såg på henne. Hon log men tittade frågande på mig. "Du anar inte hur mycket jag älskar dig Justin. Du anar inte hur mycket jag skakade och grät efter att du sagt att du ville träffa mig igen. Men jag förstår inte, varför ville du träffa mig igen?" frågade hon. Jag såg att hon skakade lite så jag slöt mina två händer runt hennes. Hon log och hennes vackra gröna ögon såg in i mina. "När jag såg på dig, där på scenen kände jag något. När jag kramade dig i slutet av låten ville jag inte släppa dig. Jag blev tvungen att hitta dig Makayla. Oavsätt vad som händer i framtiden vill jag få chansen att inte missa någon som kanske kommer betyda något mer" sa jag och log mot henne. "Awh Justin, jag kommer börja gråta" sa hon. "Gör inte det, jag vill inte att du blöter ner min tröja" skrattade jag. Makayla skrattade och torkade bort en tår som var påväg ut från ögat. "Jag lovar att inte blöta ner din tröja" skrattade hon. "Du är så söt" sa jag och log. Jag kanske inte borde sagt det för Makayla's ögon fylldes snabbt med fler tårar. Jag kramade henne, "men Justin, nu blir du ju blöt på tröjan" sa hon och fnissade lite. "Det är lungt" sa jag. Vi släppte varandra och hon kramade om min hand. "Vill du följa med och bowla med mig ikväll efter showen?" frågade jag. "Jag är jättedålig på att bowla" sa Makayla ledsamt. "Äh, det spelar väl ingen roll, jag kan lära dig" sa jag och log. "Okej, men pax för det snyggaste klotet" skrattade Makayla. Jag log mot henne.

Makayla's puls var inte riktigt som den brukade. Hon borde kanske kolla om det fanns doktorer här, om hon skulle svimma. "Kom" sa Justin och ledde henne in till rummet där alla kläder fanns, där stod också Ryan, som kollade igenom kläderna. "Men hallå! Är det du som är den omtalande tjejen?" frågade Ryan och gick fram till Makayla. Hon visste inte riktigt vad hon skulle svara, den omtalade tjejen? Kunde det vara hon. Men innan hon han svara hörde hon Justin "Japp, det är hon" sa han. Makayla's hjärta hoppade till, omtalade tjejen. Hur många visste om dethär igentligen? Ryan gav henne en kram och tittade sedan på Justin. "Bra att du hittade henne. Men jag hittade den här tröjan. Du skulle kunna andvända ikväll?" han höll i en mörk, nästan svart långarmad t-shirt med ett hjärta på armen. "Det skulle nog funka. Ge mig den så kan jag testa" sa Justin. Innan Makayla hann göra något hade Justin tagit av sig sin tröja. Hans magrutor syndes och han såg helt, helt perfekt ut. Makayla visste inte riktigt hur hon skulle reagera men hon försökte hålla sig lugn. Ryan såg på Makayla och skrattade. Han märkte hur hon tittade på Justin när han stod där med bar överkropp. Justin skrattade också och satt sedan på sig den andra tröjan. Makayla fnissade lite, "det där var snyggt, det måste jag erkänna" sa Makayla och log. Både Ryan och Justin skrattade. "Gullig du är. Men det här blir bra Ryan, men jag startar ändå i vitt. Så gör jag ett klädbyte efter två låtar" sa Justin och log mot mig.


Justins Perspektiv
Jag såg Makayla försvinna bort med Scooter och Ryan. Hon skulle få stå bakom lite åt sidan vid scenen. Hon skulle se hela min show sedan skulle vi iväg och bowla. Kenny hade lovat att han skulle fixa så vi fick vara på vip avdelningen på bowlinghallen ikväll. Det skulle nog bli lite kaos annars. Jag följde med en kille underscenen och fixade min mick. Jag hörde massans dånande och "Love Me" började spelas. Jag satt på mig mina lila glasögon och klev upp i klotet. Det skulle bli en kul show, men det ändå jag hade i huvudet var att jag skulle ha en bowlingkväll med Makayla. Jag hörde publiken skrika och klotet reste sig. Då var det dags igen.

Kommentarer
Postat av: Sophies Noveller

MER!<3

2011-05-21 @ 19:49:02
URL: http://sophiesnoveller.blogg.se/
Postat av: Madeleine

GRYMT, MEEEEEEEEEEEEERA!

2011-05-22 @ 01:13:23
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback