I'm Single But My Heart Is Taken (Part 5 of "The OLLG")

POSTED 2011-05-05
                DIREKTLÄNK

Läs de 4 andra delarna här!
Kan vara svårt att hänga med om du inte läst de andra delarna.


                                                                 Bilder från
We♥it

Justins Perspektiv
Jag tittade nöjt på henne efter att hon uttalat skolans namn. Jag knappade in namnet på skolan i min iPhone och stoppade sedan ner den i fickan. Jag drog huvan över huvudet och reste mig upp. "Kul att träffa dig" sa jag och kramade henne snabbt. Hon log, men jag såg ändå hur hon djupt inne funderade på varför jag bad henne om skolans namn. "Hitåt" sa fotografen och ledde mig ut till studion där jag skulle fotas. Jag ställde mig i mitten och gjorde några poser men hela tiden lockade det att söka upp skolan. Vad hade hänt med mig? Helt plötsligt hade jag sett en tjej på scen som jag kände något speciellt för. Jag kanske inte ens borde leta upp henne. Eller? Flera olika tankar snurrade i mitt huvud medan jag log mot kameran.


"Aye Carin! Du vet den dära One Less Lonely'n vi hade i Idaho?" frågade jag och såg på Carin. "Klart jag gör, hon du verkade gilla" sa hon och log. "Jag träffade fotografens dotter idag, Ce...vad hon nu heter, hon går i samma skola som henne" sa jag. "Fick du namnet på skolan?" undrade Carin. Jag nickade och visade stolt upp anteckningen i min iPhone. "Hoppas det stämmer, du vet, ibland är dina Beliebers smarta och fattar vad som pågår, de sätter en spärr framför dig" skrattade hon. Jag knuffade till henne lite lätt och skrattade. "Slå inte tjejer Justin, lär dig det" sa Carin och log retande.


Senare i Idaho.
Hon satt där framför datorn och knappade på tangenterna. Hon chattade med Cameron på messager.
'cameron tha man says: är du singel?'
---
'swag, belieber 4-ever säger: ja det är jag ;)'
---
'cameron tha man säger: verkligen, vill du hitta på något nån dag?'
---
'swag, belieber 4-ever säger: ....någon redan tagit mitt hjärta'
---
'cameron tha man säger: okej...'
---
Sedan skrev de inget mer. Hon tittade tyst upp på blombuketen, mer och mer rosenblad hade fallit till golvet och hon tänkte resa sig upp men istället plingade datorn till. Angelica hade skrivit.
'angeel säger: hey gyrl! fest ikväll, kommeru??'
---
'swag, belieber 4-ever säger: klart jag gör:)'
---
'angeel säger: bra :)'


Lite senare var hon framme hos en vän iklädd i ett svart tunt linne och ett par tajts. Så fort hon kom in var det redan fest. Angelica kom fram till henne med dricka i handen. Hon var själv ingen som drack alkohol men hon visste att det hänt några gånger förut, att hon "smakat" och sedan stupar hon full efter en timma.
Ett tag hade hon riktigt kul men såklart slutade med att hon druckit, inte mycket men tillräckligt för att må dåligt. Hon började gå hemmåt, hennes syster var hemma men inte hennes föräldrar, de var på en resa så de skulle inte komma hem förns imorgon. Hon var inte packad men så fort hon kom hem sprang hon upp på sitt rum, satt sig ner och brast. Det var känslor, inte alkoholen, hela festen hade hon ägnats åt att tänka på Justin. Justin, Justin, Justin, Justin och Justin. Varför? Hon saknade honom. det var nästan värre än innan hon träffade honom. Och söta Cameron, hon visste att han varit kär i henne sedan 3:an, hon hade hört rykten om det överallt. Men fast hon var singel ägde någon hennes hjärta, någon hade redan tagit det - Justin. Om det nu finns flera miljarder miljarder  människor varför måste hon falla för den som är omöjlig att få.


                       Vad tror ni händer? :)
                       Ju mer ni kommenterar ju snabbare kommer nästa, och det är nog en del ni längtat efter ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!

2011-05-06 @ 20:57:21
Postat av: Clara

Då e de bäst att man kommenterar!!! Älskar!!!! Meeeeer!

2011-05-06 @ 22:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback