Jelena...

POSTED 2011-05-28
                DIREKTLÄNK

Känner bara att jag behöver snacka lite om Jelena.
Vad tycker ni om dem?
• Söta?
• Förjävliga?
• Svikare?
• Fula?
• Fantastiska?
• Blah bla blaaa....?

Jag tycker de är hyfsat söta men det är för mycket ass grabbing. Jag menar, det finns bland annat två bilder...
1. Han har placerat båda sina händer på hennes ass...
2. Han slickar henne (typ) och har sin ena hand på hennes nedre del...ja ni vet.
Jag menar C'MON! Ska ni hålla på så kan ni lika gärna göra det privat, annars kan ni lika gärna klä av er och ha sex när ni ändå håller på. Skulle inte förvåna mig. Lite Having-Beach-Sex

Jag förstår självklart att Justin vill kunna ha trevligt med sin flickvän men han borde också kunna tänka lite på hur han håller på, att alla ser. Vi blir besvikna, för han har ärligt talat förändrats. Hade han varit lite äldre hade jag nog förstått.
Inte undra på att Beliebers blir 1D fans ist.

Måste ändå säga att jag älskar Justin Bieber lika mycket. Lika stor bit av mitt hjärta tillhör honom, och jag tycker fortfarande om Selena, hon verkar supersöt. Jag respekterar deras kärlek och jag är glad att han är glad men de borde också visa lite respekt.
Lite komiskt ändå, hur Selena håller på när hon alltid kallat honom "HE'S SO LITTLE!" wazzup with that??
Anywaays, jag tror att Selena tycker om Justin, men hon vill nog också ha lite uppmärksamhet.
Vi får se hur länge det håller....

Vet egentligen inte vad jag ska tycka om deras förhållande...det är väl varken bra eller dåligt.
Men han kan inte vara single för alltid...


                Vad nöjd du ser ut Selena ;)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hon har sagt att hon inte är kär i honom, men ändå säger hon jag älskar dig ordet. I don't get it, men om Justin är lycklig inget jag kan göra åt, just smile :D

and love, support justin! :)

2011-05-28 @ 23:55:35
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: amie

Asso seriöst du är för jävligt rolig med det sista * Vad nöjd du ser ut Selena ;) *

Börja typ assgarva av deet där.

Och jag tycker du har faktist rätt lixom istället för att hålla på att slicka varandra och tafsa varandra inför öppen publik gå till erat hotelrum och ha sex vafan.

Är ingen hater men irriterar mig på deet skit mke.

Älskar justin bieber men dom borde typ inte göra så dom kan ju få värsta ryckterna.

MEN IAF DIN BLOGG ÄGER ASS MKE!

2011-05-29 @ 00:09:54
Postat av: Jamiee

Haha undra vad hans mamma kommer säga om de här bilderna, plus stranden var privat sååå... Och en annan grej justin missar sin egen lillasyrras födelsedag för o vara med henne. Jag läste en artikel och det stogatt justin hyrde en fotograf för stranden vaar privat, inga paparazzin tillåtna, han gjorde allt det bara för att selena sa att hon inte e kär i haan. Jag gillar inte justin lika mycket mer han har ändrats, btw älskar din blogg! Kan du fixxa header åt andrA???

2011-05-29 @ 14:18:11
URL: http://www.twitter.com/jamiiiebieber

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback