GUESS WHAT?!

POSTED 2011-06-21
                DIREKTLÄNK
Vi kanske söker en till gullig chey med Bieber humor till bloggen?
Kanske kanske vill vi skaffa en till som kan blogga här...speciellt om det finns någon som har talang för att skriva noveller :)
Det är inte säkert om vi tar in någon "gäst-bloggare" men hör av dig om du är intresserad.
Svara på dessa frågor:
Namn:
Ålder:
Bor:
Varför du ska bli del/gästbloggare:


Skriv också om du har en egen blogg, det är alltid ett plus.

Rules:
♥ Du ska kunna Blogg.se
♥ Du ska vara villig att lämna ut nummer, msn och kanske skype.
♥ RÖR DU DELETE KNAPPEN DÅ JÄVVLAR!!

Iallafall, om jag väljer att du ska få blogga här vill jag (som äger bloggen) snacka med dig ett tag innan eftersom jag vill kunna lita på dig. Jag har denna blogg på samma konto som min personliga blogg så jag vill kunna lita på att du inte gör något dumt.

Det är fortfarande inte säkert på om det kommer bli fler som driver denna blogg. Men jag funderar på det så sök om du är intresserad så får vi se.

Antingen kommenterar du svaret på alla frågor eller skickar du ett mejl till: [email protected]


Kommentarer
Postat av: victoria

Hej !

Jag måste bara säga att jag blev väldigt glad nu.

Jag vet att du ville att vi skulle skiva mail eller något men jag är inne på mobilen så det är lättare såhär.

Jag heter iaf victoria svensson och jag är 15 år, alltså 96a.

Jag har skrivit en egen novell och börjat på en ny men jag orkade inte med all ansvar att ha en egen blogg eftersom mycket har hänt i mitt liv just nu så jag tog en paus men jag skulle gilla att börja skriva här.

Min blogg heter biebesdream.blogg.se och jag är stolt över den !

Med tanke på att jag har haft egen blogg så vet jag hur arg jag skulle bli om någon förstörde den så jag skulle aldrig göra så.

Ajja, nu vet ni att jag är intresserad.

Hoppas ni hör av er för bloggen är underbar !

[email protected] kan ni kontakta mig på ! (:

Kram !

2011-06-21 @ 23:07:48
URL: http://biebesdream.blogg.se/
Postat av: jossan

Hej!

min novell hätte jossanheartjustin bieber!

Men jag tog bort den..Och den finns med i dina länkbyten så om du vill kan du ta bort den!:)

Tack så jätte mycket för att du länkade den iaf!

Kram!

2011-06-22 @ 19:56:03
URL: http://jossetheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback