Dance With Me (Part 15 of "The OLLG")

POSTED 2011-06-18
                DIREKTLÄNK

Läs de 14 andra delarna här!
Kan vara svårt att hänga med om du inte läst de andra delarna.



                Bilder från We♥it


Justin tyckte att Makayla skulle följa med till hotellet nu efter middagen för att umgås. Det ville hon gärna och hon var glad att få spendera tid med Justin. Hon hade börjat mjuka upp sig, förut var hon mer i chock att det var Justin Bieber. Men ju mer tid hon spenderar med honom destå mer känns han som en helt vanlig supergullig människa. "Vad brukar du lyssna på för musik?" undrade Justin i bilen påväg till hotellet. "Allt möjligt, men min favorit är nog Secondhand Serenade. Men lyssnar på mycket annat, speciellt på din musik" sa Makayla och log. "Jag har hört att du inte gillar katter, stämmer det?" frågade hon. "Jodå, jag gillar katter men hade en dröm om en katt som inte direkt gillade mig så mycket" sa Justin och skrattade. Makayla skrattade och såg in i hans guldbruna glittrande ögon. Hon älskade att höra hans skratt, allt med honom var så fantastiskt. Det kändes som hon levde i en saga.


10 minuter senare stannade taxin utanför hotellet och Justin och Makayla tog hissen upp till rummet. De steg in i rummet och Makayla blev lite chockad. Det var inte speciellt stort men det var lyxigt. Hon satt sig ner i sängen och Justin gick in på toa för att byta om. Han kom ut i lite enklare kläder. "Vill du ha något att dricka? Red Bull?" frågade han. Hon nickade och Justin gav henne en Red Bull. "Tack" sa hon. "Du ska få höra en låt, som jag tycker om" sa Justin och satt på sterion. "Okej, vad är det för låt?" undrade Makayla. "Du ska få se" sa Justin och log sedan klickade han på play knappen och musik började spelas.



                                   (spelas medans du läser resten)


"Perfect for Me" sa han och såg på henne. Han sträckte fram handen mot Makayla, "kom, dansa med mig" sa han. "Jag, jag kan inte dansa" sa hon. Han skrattade lite, "du behöver inte kunna dansa, du behöver bara kunna hålla om mig" sa han och log mot henne. Han räckte handen mot henne och hon tvekade lite, hon hade alltid tyckt det varit pinsamt att dansa men nu var det bara hon och han. Ingen såg, ingen såg. Hon reste sig upp, tog emot hans hand och gick mot honom. Han omfamnade henne och de tog små steg i taget. De såg i varandras ögon och en tår rann ner från hennes kind. Hon var lycklig, hon ville att han skulle hålla om henne för alltid. "You're perfect for me" viskade han i hennes öra och kysste henne på kinden. Hon höll om honom hårdare och där stod de. Hon kände sig som den ända på jorden, som när askungen fick sin prins.


Justins Perspektiv
"Yes, you're perfect for me babe" viskade jag och såg in i hennes vackra ögon. Hon log mot mig, "är du lycklig?" frågade jag. Hon nickade och vilade sitt huvud på min axel. Jag smekte henne på ryggen och vi gick runt runt med små steg i tackt till musiken. "Jag tror jag verkligen älskar dig Justin" sa hon tyst. "Jag vet att jag älskar dig" svarade jag och stannade upp. Vi såg in i varandras ögon igen, "säkert?" frågade hon osäkert. "Säkert" sa jag och mötte hennes läppar.


Förlåt, den blev lite kort och så :s
Men men, jobbar på novellen. Förhoppningsvis kommer kapitelna fortare :)


Kommentarer
Postat av: Sara

HEJ! SÅÅÅÅ BRAA MEEEER! Men nu till det jag ville fråga! Jag är sugen på länkbyte jag länkar dig NU så får vi se om du vill länka mig! Tacksam för svar! Tack i förhand :)))! Ps: Skulle vara en ära att bli länkad i din blogg!

2011-06-20 @ 09:38:25
URL: http://biebzstories.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej du vet att jag frågade om länkbyte? Jo jag har bytt blogg så att du inte länkarfel!! Den nya hittar du här ---> http://lovestoriiies.blogg.se :) Är fortfarande en Justin bieber novell blogg! :DD!

2011-06-22 @ 14:18:18
URL: http://lovestoriiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback