Älskade Läsare...

POSTED 2011-06-30
                DIREKTLÄNK
...nu tar jag bort bloggen...
Nejdå, skojar med er.
Men det är så att det inte går att ladda upp bilder på bloggen just nu. Och det betyder också att jag inte kan blogga på samma sätt som förut eftersom så gott som varje inlägg innehåller bild/bilder. Jag har kontaktat blogg.se, så förhoppningsvis ordnar det sig.


Jag hoppas ni inte är arga på mig :( ♥


Fortsätt kolla in bloggen varje dag, så ofta som möjligt för så fort det fixat sig kommer uppdateringen vara desamma igen.


LOT OF LOVE ♥

Kommentarer
Postat av: Katte

du vet att du kan kopiera en bild sedan klistra in? Det är det ända jag gör, lol! <3

2011-07-01 @ 09:11:27
URL: http://hollywoodgossips.blogg.se/
Postat av: RT

Shit du skrämde mig förfan :( hAHHA SKA ÄNDÅ LÄSA DIN BLOGG VARJE DAG :)

2011-07-01 @ 12:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback