Den där "How To Love" Bruden....

POSTED 2011-07-05
                DIREKTLÄNK
Jag har försökt leta efter Brittany Payson på de flesta sidorna. På bla myspace, youtube och Twitter. Hittar inte ett skit som är det minsta intressant. Jag har verkligen försökt få reda på mer om henne, och om henne och Justin men det är ju omöjligt eftersom hon "skyddat" sin facebook. Hann iallafall ansöka som vän innan hon tog bort vännerförfrågan knappen så förhoppningsvis accepterar hon så jag kan creepa omkring på hennes facebook. Annars får jag väl försöka hacka mig in haha, känner nån vän som kan sånt.

Iallafall har jag bland annat kollat upp leverfläcken/födelsemärket. Jag har märkt att Justin faktiskt har en fläck på samma ställe som killen på bilden (han som kysser). På vissa bilder syns det dock inte alls att han har en liten fläck där. Men om du frågar mig tycker jag fläcken verkar större och tydligare på killen som kysser en Justins fläck. Men skulle kunna vara han.
Då har vi det avklarat:
 Justin har en liten prick där.
Sedan om Brittany har en fläck lite längre ner på kinden. Öhm...svårt att avgöra eftersom det inte finns några bilder på henne. Skulle vilja se en bild på henne från sidan så man också kan kolla upp hur hennes ansikte är skulpturerat. Men jag satt och försökte skilja pixlarna åt på den lilla bilden på Britt, man kan faktiskt se en mörkare liten prick, men kan vara skugga...troligtvis är det skugga.
Sedan funderade jag lite på tröjan hon har på sig på facebook bilden. Sådan tröja brukar Justin och hans vänner bära. Men hon kanske har varit inne på samma affär(?)

Det finns egentligen inga bevis på att Justin och Brittany Payson verkligen har dejtat och sådant.
Enligt mig tror jag hon söker uppmärksamhet....tills det finns mer bevis.
Jag meddelar er om jag hittar mer information.


                                            ©BieberHumor
       

Kommentarer
Postat av: Calla

http://justindrewbieber.blogg.se/images/2011/justinandbrittany5_155782327.png



Så såg ju profilen ut innan också..

2011-07-06 @ 00:08:22
URL: http://callas.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=iP2ZOHToRUw&feature=player_embedded#at=42



I det här videon pratar typ Brittanys lillasyster om hennes ''möte'' med bieber.. Hon säger att han inte kunde slita blicken från henne mm.

2011-07-06 @ 01:43:49
Postat av: Anonym

Jag ser inte pricken på tjejen asså gör inte det värreför bieber fans snälla jag är 11 och snart 12 jag skulle inte behöva veta :(

2011-07-06 @ 08:01:51
Postat av: Anonym

jag har hittat hennes twitter, hon har lagt upp en bild och sagt "i didänt post this, im not sure who did" sen la hon ut bilden på henne och justin där de står ett hjärta längst upp till vänster med deras namn. Jag håller med dej, hon vill nog bara ha uppmärksamhet eftersom hon la upp bilden oxå, hon tog inte bort den! Om du vill ha mer info kan du adda min msn eller skicka ett mail! Kram :)

2011-07-06 @ 13:30:18
URL: http://ajdaalsadi.blogg.se/
Postat av: amie

Om ni tittar på jelenas kind så har hon ingen prock på kinden ;o ? men brittany har de ;o kan de vara hon men jag tror selena har sett den där bilden kanske.....

2011-07-06 @ 14:47:24
Postat av: Jessica

Det är ju helt sjukt allt asso..

2011-07-06 @ 15:01:59
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/
Postat av: Selenafan

http://swegomezz.blogg.se/2011/july/brittany-twittrade.html#comment



läs inlägget om Brittany

2011-07-06 @ 17:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback