Ang Design

POSTED 2011-07-10
                DIREKTLÄNK
Helu people :D
Jag har gjort min design själv, kodningen har jag fått hjälp med. Betalade för det.
Gör inte gratis, möjligtvis om det är till någon sida med många besökare, eftersom jag då tjänar på det.
Jag har själv börjat lärt mig om kodning och kan nästan koda en sida som min själv men jag har fortfarande små saker att lära mig. Så gör inga designer förns jag klarar av kodningen, då tar jag antagligen betalt.
Jag har några stycken som väntar på sin design som de beställde för länge sedan. Jag rensade mejlen och då försvann deras mejl så jag hade ingen aning vilka som beställt.

Just nu säljer jag alltså inte, eftersom jag inte är 100% säker på hur man kodar, och hur man andvänder Firework bla. Om du inte är villig att betala runt 90:- för kodningen (om tjejen fortf. kodar designer) och minst 100:- för designen.

Jag hör av mig när jag vet hur man verkligen kodar, då skriver jag upp priser och sådant ;)

Kramis ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej jag bara undrar om vi skulle kunna göra länkbyte? Har dig länkad redan :)))!

2011-07-10 @ 21:19:58
URL: http://justindstories.blogg.se/
Postat av: kajsa

om jag skulle be om en design, skulle den va gratis elr kosta ? Vi har ganska många besökare och självklart skulle du fått en egen länkning med bild. kanske även på min jb blogg.



krammm

2011-07-17 @ 13:18:48
URL: http://onedirectiondaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback