Svar på Kommentar

POSTED 2011-04-22
                DIREKTLÄNK

Hej Girl! Tack, hoppas du fortsätter läsa. Skillnaden är att jag inte kommer skriva om nyheter, jag kommer inte sitta och skriva om vad han håller på med varje dag, vad som händer i hans liv. Ingen idee att göra det för lär aldrig bli lika proffsigt duktig som Nico och Cassie på Jbiebersweden.tk. Men jag har länge velat ha en blogg om Justin och därför tänkte jag mig en för bara att ha kul med (aye, tyd inte detdär fel peeps!). Här kommer det skrivas bland annat om...:
• Roliga Videor
• #ImagineJustin
• Noveller (fanfic) oseriösa samt mer seriösa.
• Roliga, Söta Bilder + Animation
• Texter, quotes
• And more fun...

                              Remember, this is just for fun ♥ and i luv him...


                                                               Grattis till 9.000.000 followers på Twitter Biebs! lotoflove ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback